26.4.12

La fletxa que travessa el cap / La flecha que atraviesa la cabeza / A seta que atravessa a cabeça

Avui el Francesc ha vist la pel·lícula Pocahontas, de Disney, i em diu que vol fer una fletxa que travessi el cap, com havia vist en un dels personatges. I per això em fa el projecte, amb una vista des de dalt, del darrere i del davant.

Hoy Francesc ha visto la película Pocahontas, de Disney, y me ha dicho que quiere hacer una flecha que le atraviese la cabeza, como la que había visto en uno de los personajes. Para ello me ha hecho el proyecto, con las vistas desde arriba, de atrás y de delante.

Hoje, o Francesc viu o filme Pocahontas, da Disney, e disse-me que queria fazer uma seta que lhe atravessasse a cabeça como a que tinha visto numa das personagens. Para isso fez-me o projeto, com a perspetiva de cima, de trás e da frente.


Agafem filferro i comencem a modular la forma del cap i de la fletxa cap a les dues bandes. Aleshores emboliquem una part amb cinta adhesiva negra. Cobrim la fletxa primer amb una escuma i després també amb cinta groga i d'altres colors, fent un triangle a la punta. ¡I apa, a assustar tothom!

Con alambre empezamos a modular la forma de la cabeza y de la flecha hacia los dos lados. Luego envolvemos la parte de la cabeza con cinta adhesiva negra. Cubrimos la flecha primero con espuma y luego también con cinta amarilla y de otros colores, formando un triángulo en la punta. ¡Y ala, a asustar a todo el mundo!

Com arame começámos a delinear a forma da cabeça e da seta para os dois lados. Depois, envolvemos a parte da cabeça com fita adesiva negra. Cobrimos a seta primeiro com espuma e depois também com fita amarela e de outras cores, formando um triângulo na ponta. E já está, toca a assustar todo o mundo!



Cap comentari:

Publica un comentari