14.5.13

Esports 2013 / Deportes 2013 / Desportos 2013



Ja s'ha imprès el Butlletí d'esports de l'escola dels meus fills amb una coberta pintada a aquarel·la per mi: em vaig centrar exclusivament en la natació i vaig elaborar alguns passatemps a la part del darrere. 

Ya se ha impreso el Boletín de deportes de la escuela de mis hijos con una cubierta pintada en acuarela por mí: me centré exclusivamente en la natación y elaboré algunos pasatiempos en la parte trasera.

Jáfoi impresso o Boletim de desportos da escola dos meus filhos com uma capa pintada a aguarela por mim: centrei-me exclusivamente na natação e elaborei alguns passatempos na parte de trás. 

6 comentaris:

  1. Ja t'ho he dit peró es que dibuixes increiblement bé. També crees passatemps? Reina et's una joia
    Ptns

    ResponElimina
  2. L'enhorabona, Inês. Una gran feina! Quin bon gust i quina traça.

    ResponElimina
  3. Gràcies, cada dia m'agrada més la il·lustració infantil i l'aquarel·la. A veure si vaig millorant la tècnica i algun dia puc fer alguna cosa més "gran". Una abraçada!

    ResponElimina
  4. M'encanta! De debò, aquestes il·lustracions són delicioses!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Àngela! He intentat fer uns dibuixos molt senzills, jugar amb pocs colors, triar només un esport... perquè la tendència inicial era posar-hi tot, i crec que com més anem depurant més guanyem!

      Elimina