22.5.13

Rajoles / Baldosas / Azulejos

L'altre dia vaig recollir unes rajoles blanques que vaig veure pel carrer i les vaig donar als nens perquè hi fessin un dibuix amb un retolador permanent. ¡Com els va agradar dibuixar sobre aquesta superfície blanca, llisa i freda!

El otro día recogí unas baldosas blancas que vi por la calle y se las di a los niños para que hicieran un dibujo con un rotulador permanente. ¡Cómo les gustó dibujar sobre esta superficie blanca, lisa y fría!

Outro dia apanhei uns azulejos brancos que vi na rua e dei-os aos miúdos para que fizessem um desenho com um marcador permanente. Como gostaram de desenhar sobre esta superfície branca, lisa e fria!

7 comentaris:

  1. Qué buena idea! Ideal para enmarcar sus creaciones!

    ResponElimina
  2. M'encanten! Ha de ser guai, i segur que el retolador llisca suaument! Em tranquil·litza saber que no sóc la única que es mira els contenidors i els seus voltants amb "carinyo".

    ResponElimina
  3. M'encanten! Ha de ser guai, i segur que el retolador llisca suaument! Em tranquil·litza saber que no sóc la única que es mira els contenidors i els seus voltants amb "carinyo".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, aquestes rajoles les vaig trobar al costat d'un contenidor, juntament amb més runa d'unes obres. Vaig poder agafar-ne 7 o 8... Es troben tantes coses maques pel carrer! Altre dia va ser un marc immens de fusta amb què vam fer un teatrillo! M'alegra saber que hi ha més gent a reaprofitar el que altres llencen! El problema és que a casa també necessitem espai per guardar-ho tot...

      Elimina
  4. Queden super maques

    Nosaltres també som dels que anem recollint coses pels contenidors , els de la construcció ( ara no hi ha tants com abans) són tot un filó de meravelles : fustes, tubs de diferents maneres i mides, forespán , nosaltres en tenim tot un arsenal , jejej.
    Jo crec que els nostres veïns de carrer , que ens veuen arreplegar coses vàries, un dia ens les vindran a portar directament a casa, ejej

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bo que també serviu de "paperera"! Les meves cunyades ja em porten les coses abans de llençar-les, per si les vull! Que seguiu reaprofitant-ho tot i fent volar la imaginació!

      Elimina
  5. El bressol dels meus fills el vaig recollir del carrer i va quedar preciós.

    ResponElimina