13.1.14

Bosses de regal / Bolsos de regalo / Sacos de presente


Aquest any els Reis em van demanar ajuda... Aleshores vaig agafar una tela antiga de lli i la vaig retallar en diversos rectangles allargats que es convertirien en bosses de tela estampades. En Aironfix vaig dibuixar i retallar la silueta dels animals i motius que vam triar i, amb pintura per a teixit, els nens van passar aquests dibuixos a la tela. Un cop es va assecar, amb la màquina de costura vaig donar-los forma de bossa i en vaig cosir unes nanses fetes també amb el teixit doblegat. Ja només calia rentar i planxar les bosses per escampar-les després pels diversos membres de la família.

Este año los Reyes me pidieron ayuda... Entonces cogí una tela antigua de lino y la recorté en varios rectángulos alargados que se convertirían en bolsas de tela estampadas. En Aironfix dibujé y recorté la silueta de los animales y motivos que elegimos y, con pintura para tejido, los niños pasaron estes dibujos a la tela. Una vez se secó, con la máquina de costura les di forma de bolsa y les cosí unas asas hechas también con el tejido doblado. Ya solo había que lavar y planchar las bolsas para repartirlas después por varios miembros de la familia.

Este ano os Reis pediram-me ajuda... Então agarrei num pedaço de linho e recortei vários retângulos compridos que se viriam a transformar em sacos de tecido estampados. Em Aironfix desenhei e recortei a silhueta dos animais e motivos que escolhemos e, com tinta para tecido, os miúdos passaram estes desenhos para o pano. Quando secou, com a máquina de costura dei-lhes forma de saco e cosi-lhes umas asas feitas também com o tecido dobrado. Já só tinha de lavar e passar a ferro os sacos para distribuí-los pelos diversos membros da família.






4 comentaris:

  1. Fantàstiques! d'aixó se'n diu regal per partida doble. Segur que tothom va estar encantat
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. I ens ho vam passar molt bé, fent tot el procés! Una abraçada!

      Elimina
  2. M'encanten les bosses, però encara m'agrada més el fet de que són regals únics, fets a mà i amb molt d'amor.
    Ja els ho explicat més d'una vegada als nens: mai se sap qui pot ser un patge… potser en tenim més d'un i més de dos ben a prop!
    Un petó gegant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, gràcies! És veritat que "el temps que has perdut amb la teva rosa l'ha fet tan important", com deia el Petit Príncep! Hem vist néixer aquestes bosses ben a poc a poquet, descobrint la millor manera de fer cada cosa, triant els motius i els colors per a cada persona en particular... i al final els nens estaven més entusiasmats per regalar-les que per veure els regals que tenien ells mateixos!
      Una forta abraçada a tots!

      Elimina