18.12.12

Arbre en goma EVA / Árbol en goma EVA / Árvore em espuma EVA

L'any passat vam fer uns arbres de Nadal en goma EVA i amb base de suro. Només vam haver de tallar tres trossos de goma EVA en forma de ventall, de diferent mida i color, i amb les puntes en ziga-zaga. Després vam donar-los forma de conus i els vam enganxar a un pal de fusta, començant per baix. Dues estrelles encolades una a l'altra al voltant d'un escuradents coronaven el petit arbre.

El año pasado hicimos unos árboles de Navidad en goma EVA y con base de corcho. Solo tuvimos que cortar tres trozos de goma EVA en forma de abanico, de diferente tamaño y color, y con las puntas en zig-zag. Después les dimos forma de conos y los pegamos a un palo de madera, empezando por abajo. Dos estrellas pegadas una a la otra alrededor de un palillo coronaban el arbolito.

No ano passado fizemos umas árvores de Natal em espuma EVA e com base de cortiça. Apenas tivemos que cortar três pedaços de espuma EVA em forma de leque, de diferente tamanho e cor, e com as pontas em zigue-zague. Depois demo-lhes a forma de cone e colámo-los a um pau de madeira, a começar por baixo. Duas estrelas coladas uma à outra em redor de um palito coroavam a pequena árvore.


2 comentaris:

  1. una idea molt bona i facileta que és el que convé
    Ptns

    ResponElimina
  2. Una idea genial Inês! M'ha agradat moltíssim. Molts petonets creatius

    ResponElimina