14.10.13

Reciclant caixes / Reciclando cajas / Reciclando caixas

Tres caixes de fusta, que un dia van portar fruita, s'han transformat en unes safates pintades on puc ordenar els materials artístics que tenia escampats sobre la taula.

Tres cajas de madera, que un día llevaron fruta, se han transformado en unas bandejas pintadas donde puedo ordenar los materiales artísticos que tenía esparcidos sobre la mesa.

Três caixas de madeira, que um dia levaram fruta, transformaram-se numas bandejas pintadas onde posso organizar os materiais artísticos que tinha espalhados sobre a mesa.

8 comentaris:

  1. Qué bonic! m'encanten les manualitats i fer cosetes noves, m'agrada molt aquest blog. Et seguixc desde ja, em seguixes? passa't per el meu blog. http://detrasdemilazo.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Teresa! Ara ens seguim mútuament... Felicitats!

      Elimina
  2. Una idea fantàstica i molt útil
    Ptns

    ResponElimina
  3. M'encanten les caixes de fruita... jo amb una me'n vaig fer una estanteria!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, son fantàstiques, donen per fer tantes coses! Quan en veig pel carrer, sempre tinc ganes d'agafar-ne. Una abraçada!

      Elimina
  4. Preciosas!!, muchas veces guardo las cajas de fresas, y les doy diferentes usos, sólo una vez pinté una de amarillo, muchas acaban en la basura a mi pesar... pero así con esa escalera de color y así apiladas, os quedaron estupendas :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son muy útiles, cuesta tirarlas! Pero no siempre hay espacio para guardarlo todo! Un abrazo!

      Elimina
  5. m'encanta el degradat! Quan em deixes els teus ajudants una estoneta?

    ResponElimina