10.7.14

L'arbre decorat / El árbol decorado / A árvore decorada

Hem decidit decorar el pi que tenim en un racó de la terrassa, el pi que un dia vam agafar del carrer quan una empresa estava desmuntant el jardí perquè es traslladava a un altre indret.

Hemos decidido decorar el pino que tenemos en un rincón de la terraza, el pino que un día cogimos en la calle cuando una empresa estaba desmontando el jardín porque se trasladaba a otro lugar.

Decidimos decorar o pinheiro que temos num canto do terraço, o pinheiro que um dia apanhámos na rua quando uma empresa estava a desmontar o jardim porque se mudava para outro lugar.




Amb tres rotllos de trapillo els nens han començat per embolicar el tronc, alternant els colors i les dimensions de cada banda. Després han lligat les pinyes que penjarien de les branques. Per fi han llençat uns fils per unir el pi amb la corretja que aguanta el tronc (necessària perquè el pi no ens caigui per terra, amb el vent). ¡Ara tenim un arbre ben festiu!

Con tres rollos de trapillo los niños han empezado por envolver el tronco, alternando los colores y las dimensiones de cada banda. Después han atado las piñas que colgarían de las ramas. Por fin han lanzado unos hilos para unir el pino con la correa que sujeta el tronco (necesaria para que el pino no nos caiga al suelo, con el viento). ¡Ahora tenemos un árbol bien festivo!

Com três rolos de trapilho os miúdos começaram por envolver o tronco, alternando as cores e as dimensões de cada faixa. Depois ataram as pinhas que se pendurariam nos ramos. Por fim lançaram uns fios a unir o pinheiro à correia que suporta o tronco (necessária para que o pinheiro não caia ao chão, com o vento). Agora temos uma árvore bem festiva!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada